Дієслово. Дієвідміни дієслів
Правопис особових закінчень дієслів
1.Пропуск, заміна букв.
Перепиши слово без помилки. Підкресли місце, де було припущено помилку.
2.Перенос слова.
Випиши слово. Поділи його на склади. Вкажи всі можливі способи переносу.
3.Буквосполучення дж, дз.
Випиши слово правильно. Придумай 3 слова на те сполучення, в якому помилка. Вкажи всі важливі способи переносу цих слів.
4.Буквосполучення йо, ьо.
Після голосного пиши буквосполучення йо, після приголосного - ьо. Випиши слово. Придумай 3 слова на те буквосполучення, в якому є помилка.
5.Подовження приголосних звуків.
Випиши слово без помилки. Підкресли місце, де було припущено помилку. Придумай і запиши 3 слова з подовженим приголосним звуком.
6.Букви я, ю, є, і, ь, що позначають м'якість приголосних звуків.
Випиши слово. Придумай 3 слова з м'якими приголосними. Підкресли букви, що позначають м'якість приголосних.
7.Ненаголошені голосні [є], [и], що перевіряютьсянаголосом.
Випиши слово. Зміни його так, щоб ненаголошений голосний склад став наголошеним. Запиши перевірне слово. Підкресли букву ненаголошеного голосного.
8.Ненаголошені голосні [є], [и], що не перевіряються наголосом (словникові слова).
Подивись у словник, запиши слово правильно. Усно склади з цим словом речення. Випиши 4 слова з ненаголошеними [є], [и], що не перевіряються наголосом.
9.Сумнівні глухі приголосні звуки.
Випиши слово. Добери слово для перевірки - зміни його так, щоб після приголосного звука був голосний. Підкресли букву сумнівного приголосного. Добери свої приклади з перевірними словами: грядка - грядочка, вузько - вузенький.
10.Апостроф після б, п, в, м, ф, р перед я, ю,є, ї.
Випиши слово правильно. Придумай і запиши 4 слова з апострофом в корені слова.
11.Знаки в кінці речення (. ? !).
Склади речення правильно. Перебудуй речення у спонукальне (питальне).
12.Велика буква.
Випиши слово правильно. Запиши 4 слова на дане правило.
13.Помилка на невивчене правило.
Запиши слово правильно. Правопис запам'ятай. Склади речення з цим словом.
Організація такої роботи над помилками має ряд позитивних сторін.
По-перше, значно важливіше усунути всі припущені помилки, ніж тільки типові.
По-друге, значно прискорюється темп роботи, економна витрата часу та зусиль на пошуки правил.
По-третє, учень, який свідомо усунув власні помилки, додатково попрацював з ними, може отримати не тільки знання, яких не вистачало, але й, як правило, підвищення оцінки.
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО!
Урок розвитку зв'язного мовлення за 8 травня
Всеукраїнська школа онлайн за 30 квітня
Узагальнення знань з теми " Частини мови"
Уроку української мови за 24 квітня
Урок української мови 13 квітня
Урок української мови 10 квітня
Змінювання дієслів за часами
Урок розвитку зв'язного мовлення 17 квітня
Загальне поняття про прикметник.Зв'язок прикметників з іменниками в реченнях.
Прикметники - антоніми.Прикметники - синоніми.
Дієслово
Дієслова - синоніми. Дієслова - антоніми. Редагування тексту. 15.04
Змінювання дієслів за часами
Урок української мови 10 квітня
Змінювання дієслів за часами
Закріплення знань учнів про прикметник як частину мови.
Урок розвитку зв'язного мовлення 17 квітня
Загальне поняття про прикметник.Зв'язок прикметників з іменниками в реченнях.
Прикметники - антоніми.Прикметники - синоніми.
Дієслово
Дієслова - синоніми. Дієслова - антоніми. Редагування тексту. 15.04
Змінювання дієслів за часами
Немає коментарів:
Дописати коментар